8 Ocak 2010 Cuma

Familjen - Taşı toprağı İsveç

Dağınığım.Toparlanamıyorum pek.Bu dağınıklık bilgisayarımda ki müziklerde de kendisini gösteriyor.Yığınla dinlemediğim ve düzene koymadığım parça var bilgisayarımda.Çoğu müziği hala dinlemedim ve dinlediklerimin bazılarını da sevmedim.Ama hala tutuyorum.Bazen güzel şeyler yakalıyorum içlerinden.Bir sonraki şarkının ne geleceğini bilmemek ve beğenme ihtimalinin olması keyifli bir duygu.Heyecanlı en azından.Familjen o heyecanın içinden çıkmasa da,Mp3 Player'da ki shuffle sayesinde yola kulaklarıma doldu.Enteresan birşeyler vardı.Çıkarıp ekrana baktığımda;Familjen-Kom säger dom" yazısını gördüm.Sokakları geçerken,ışıklarda beklerken,karşıdan karşıya geçerken iyi bir yol arkadaşı oldu.Şu sıralar en çok dinlediğim albümler arasında.

Familjen,Johan T Karlsson'un tek kişilik elektronik müzik projesi.Canlı performanslarında enstrüman çalımı ve bira arkadaşlığı için sahneye Andreas Tilliander geliyor.Onun dışında tek başına hallediyor herşeyi.Müzikler,sözler,prodüksiyon.Ayrıca kendisi söylüyor şarkılarını.Tek kelime İsveçce bilmememe rağmen şarkılarındaki sözler rahatsız etmiyor.Anlama ihtiyacı da duymuyorum.Albüm 10 parçadan oluşuyor.Benim için öne çıkan parçalar ise; Det snurrar i min skalle, Huvudet i sanden ve Kom säger dom.Özellikle "Det snurrar i min skalle" için son dönemde dinlediğim en iyi elektronik müzik parça diyebilirim.Ayrıca parçanın klibi tek kelimeyle muhteşem.Johan Soderberg tarafından çekilen klip,İsveçte en iyi müzik klibi ödülü kazandı.

Hem yürüyüp,hem ruhunuzu beslemek isterseniz.Hemde Evde birşeyler yaparken dinleyecek birşeyler arıyorum derseniz Familjen sizi rahatsız etmeden isteğinizi yerine getirirHem belki sızarsanız gece üstünüzü bile örter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder